Який двигун стояв на півторці

Зміст:

Топ-5 двигунів, що встановлюються на BMW 3-Series

Мотори БМВ стають компактніше і потужніше. Коротка історія найвидатніших двигунів BMW

З запуском нової, трохи покращеною 3-Серії, Bayerische Motoren Werke, переглянула назви лінійки двигунів, внісши в їх ряди деяку плутанину. Наприклад, в Європі нова модель 330i замінить попередню 328i, але станеться це чисто номінально, так як мотор не змінить свій обсяг і все також буде представлений 2.0 літрами.

Пам’ятається, були трохи інші часи, коли все було інакше. Все було набагато простіше і інтуїтивно зрозуміліше. Модель 328i передбачала, що під капотом буде знаходитися 2.8-літровий мотор, а 330i, звичайно ж, мало 3.0 літровий двигун під капотом. І так далі, і тому подібне, за номіналом.

За логікою речей такий «підроблення» не випадковий і частково виправданий. Обсяги моторів, безумовно, стають все скромнішими, але ось потужність…, потужність навпаки зростає, причому дуже швидкими темпами. Не встигнеш озирнутися, а нова модель обходить минулорічну на добрі пару десятків кінських сил. За десятиліття безперервного прогресу, двигуни, вважалися на початку 90-х малолітражними, 1.6, 1.8 і навіть 2.0 літрові мотори зараз видають потужність більшу, ніж ту яку розвивали 2.5, 3.0, а то й 4.0 літрові агрегати в кінці XX століття.

Кодові позначення BMW: Частина 2

Ось і виходить, що якщо вважати за кінським силам під капотом, то який-небудь BMW зі «скромним» і ні чим, ні примітним движком у 2.0 літра може спокійно зробити за пікової потужності 4.0 літрового монстра минулого століття. Про інші важливі параметри як вихід на піковий крутний момент з 1.800 – 2.000 об/хв або економічність при звичайній експлуатації взагалі мовчимо.

А щоб психологічно покупцям було комфортніше і не відлякувати клієнтів шильдиками 1.6 – 1.8 на кришці багажника, BMW, як і інші провідні автовиробники експериментують з назвами своїх моделей, не писати ж кінські сили на бортах, насправді ж?!

Щоб зрозуміти всю глибину змін номенклатури двигунів BMW, ми спробуємо з’ясувати які Топ-5 моторів BMW ставилися на автомобілі 3-Series протягом довгих років. Включаючи і «M» моделі.

5 – BMW M42 B18, 1.8 літра, рядний чотирициліндровий, 138 л. с. (Е30, Е36)

П’яте місце зайняв відомий багатьом 1.8 літровий агрегат BMW. Тихіше, тихіше, не женіть коней! Ми розуміємо, що це може бути і не самий крутий мотор з Баварії, але вислухайте нас.

По-перше, де він використовувався? В легких кузовах e30 і e36, найчастіше у моделях 318iS. Визнаємо, це не найкращі БМВ по динаміці і драйву (так вже повелося, що власникам БМВ всім як одному подавай цей горезвісний «драйв»), але 1,8-літровий мотор все-таки виконав свою місію. За прийнятну ціну ви купували навколоспортивний автомобіль з широкими можливостями доопрацювання і динамікою в стоковому стані трохи більше 10 секунд. Для кінця 80-х-першій половині 90-х це було по – справжньому цінним проривом. Баварці привезли відчуття спортивного автомобіля в маси. Причому придбати моделі з цим двигуном могли всі охочі без переплат.

Цей чудовий двигун з системою газорозподілу DOHC з 16 клапанами був легкий, простий в обслуговуванні, надійний і оборотист. Остання частина важлива, вона, поряд з не дуже якісною шумоізоляцією, створювала відчуття спортивності навіть на невеликих швидкостях.

Моделі BMW 3-Series з 1.8-літровим мотором були збалансовані і приємні в управлінні транспортні засоби.

Двигун навіть мав деякі цікаві характеристики, такі як кований сталевий колінчастий вал і зварний трубчастий випускний колектор замість чавунного литого.

4 – M30 B32, 3.2 літра, рядний шестициліндровий, 190 л. с. (Е30)

Ви коли-небудь чули про двигуні 333i? Якщо немає, нічого страшного, то ніхто вас за це засуджувати не стане, так як це була вкрай рідкісна партія і була доступна тільки на Південно – Африканському ринку. Тим не менш, це движок – офіційна робота Баварських інженерів, які пройшли навчання, і вона була зроблена на відмінно! Масивний 3.2-літровий рядний шестициліндровий двигун, взятий від преміального седана 733i, був переміщений в легке, спортивне купе Е30 не без допомоги фахівців Альпіна. Уявляєте, що за «монстр» народився в кінці 1980-х років. Купе – пушинка з величезним двигуном від Титану.

Високооборотний мотор з відмінними характеристиками чудово відчув себе на новому місці. Цей буркотливий 194 сильний красень давав фори навіть мотору моделі BMW M3, развивавшему 192 л. с. з його 2.3 – літровим спортивним чотирициліндровим мотором.

Технічні характеристики: Найбільш популярних автомобілів в 2015 році

Чому німці не розвинули успіх далі і не запропонували модель для поширення на інші континенти? Справа була в тому, що в ПАР в ті роки превалювала ідея, про те, що крутий автомобіль повинен бути компактний і легкий і нести у своєму підкапотному просторі найбільший з доступних двигунів. Чи треба говорити, норов купе був ще той, не кожному була підвладна вся міць цього рідкісного самородка.

3 – M47, 2.0 літровий бензиновий рядний чотирициліндровий, 136 л. с. (Е46)

З цим двигуном, BMW показала, що дизель може бути веселим. По суті, модель 320d, що приводиться в рух 134 сильним 16-клапанним мотором, була швидше, ніж 2.0-літровий 6-циліндрова бензинова модель 320i, яка володіла 148 л. с. Обидві машини досягали 100 км/год за 9.9 секунд, після чого переваги дизеля в крутному моменті давали про себе знати і 320d легко обходила свого менше моторного колегу.

Незабаром після запуску у виробництво, 3-Series створена на базі М47 встановила високий стандарт для доступних, надійних і економічних спортивних седан. Звучить парадоксально? Може бути, однак це пояснює те, чому моделі 320d настільки успішні донині.

2 – S54, 3.2, рядний шестициліндровий, 338 к. с. (Е46)

Гаразд, годі говорити про 1,8-літрових двигунів і дизелях, пора виводити важку артилерію. Цей 3.2-літровий монстр, що стояв на E46 M3, безсумнівно, є одним з кращих двигунів БМВ з коли-небудь створених. У його основу ліг М54 DOHC рядний шестициліндровий двигун, використовувався алюмінієвий блок і цілісна алюмінієва головка блоку циліндрів.

Він мав індивідуальні дросельні заслінки для кожного циліндра, полегшені поршні, більш великі впускні клапани, системи зміни фаз газорозподілу високого тиску високого тиску VANOS для змінюваних фаз газорозподілу, список передових технічно рішень не повний, його можна продовжувати довго…

S54 не далекий від гоночних двигунів BMW і був останнім атмосферних рідним мотором устанавливавшемся на M3. Потужності було достатньо для розгону M3 від 0 до 100км/год за 5.1 секунди, з максимальною швидкістю обмежена на позначці в 250 км/ч.

1 – S65, 4,0 літра, 420 к. с. (Е90/92/93)

Який найпростіший спосіб розробити двигун V8? Ну, в разі БМВ потрібно як позбавитися від двох циліндрів у двигуна S85 V10. Так, версія V8 встановлена на 4-му поколінні M3 є похідною від жахливого, натхненного F1, дорожнього V10, який був у виробничій лінійки БМВ.

Дивіться також: Топ-10 кращих БМВ

Завдяки повністю алюмінієвої конструкції, цей двигун важить всього 202 кг, що означає, що він на 15 кг легше, ніж S54 блок. Крім того, в ньому є система регенерації енергії гальмування, яка означає, що генератор заряджає акумулятор тільки під час гальмування і уповільнення.

Кульмінаційний момент, цей двигун був також доступний в 4-дверної версії M3, що робить цей седан M3 самої хардкорного версією BMW 3 Series з коли-небудь створених.

А який ваш улюблений двигун BMW 3 Series?

У чому різниця між бензиновим і дизельним двигунами?

Не дивлячись на те, що зараз все більш популярними стають гібридні типи автомобілів, більшість водіїв все одно діють за звичкою: обирають між бензиновим та дизельним двигуном Пежо. Який із них краще? Ми провели невелике дослідження – зібрали усі переваги та недоліки. Вам залишається тільки прочитати статтю та зробити свій вибір.

Чим відрізняється бензиновий двигун від дизельного

Спочатку розберемося, чим же відрізняються обидва види двигунів. Насамперед роботою:

  • У бензиновому моторі паливоповітряна суміш (пропорції 1:14), подається в циліндр в кінці такту стиснення і підпалюється від іскри свічки запалювання. Сила, отримана в результаті згоряння, тисне на поршень, який у процесі зворотно-поступального руху обертає колінчастий вал. Так теплова енергія перетворюється на механічну, а тиск, з яким гази діють на поршень, називається ступенем стиснення. У бензинових двигунів він коливається від 9 до 12.
  • У дизелі системи запалення як такої немає – тут у циліндрах під великим тиском (до 50 атм.) стискається повітря, нагріваючись до високої температури, а наприкінці такту стиснення в камеру згоряння впорскується паливо. Його дрібні крапельки випаровуються, утворюючи паливоповітряну суміш, яка відразу самозаймається. Згоряння відбувається при великому тиску, тому ступінь стиснення дизеля – від 15 до 25 одиниць. Такі мотори відрізняються підвищеною вібрацією, особливо на холостому ходу, а також високим рівнем шуму.

Звичайно ж, різниця є та у виді палива – двигун можна заправляти тільки однойменним паливом.

Переваги та недоліки бензинових та дизельних двигунів

Щоб відповісти на це питання, необхідно проаналізувати роботу обох двигунів, виокремити їх переваги та недоліки. Розпочнемо з бензинового виду. Плюси його використання такі:

  • Не настільки вимогливий до якості палива.
  • Краща пристосованість до швидкісної їзди, широкий динамічний діапазон.
  • Сервісні та ремонтні роботи обходяться дешевше.
  • Більш комфортна робота з погляду акустики.
  • Придатність для переобладнання під ГБО. З подальшим зниженням витрат на пальне майже вдвічі.

Найбільшим недоліком можна назвати витрату палива. Навіть якщо автомобілі знаходяться в рівних умовах, цифра вища, ніж у двигуна, що працює на дизелі.

Розглянемо переваги використання дизельного двигуна:

  • Витрачає мало палива. З багатьма дизелями по економічності не можуть сперечатися навіть гібриди
  • Як правило, має більшу тягову силу (у порівнянні з бензиновим).
  • зазвичай вузький діапазон ефективної тяги;
  • вище ймовірність серйозно пошкодити двигун неякісним паливом;
  • дорогий сервіс та ремонт;
  • найчастіше голосне звучання та вібрації;
  • багато дизелів мають малу віддачу тепла, довго прогріваються самі й довго прогрівають салон.

Як бачимо, у змаганні переваг та недоліків перемагає бензиновий двигун. Проте розглянемо ще декілька аспектів використання різних типів автомобілів.

Який двигун обрати?

Проведемо невеликий порівняльний аналіз. Для цього треба відповісти на декілька питань – ми вже зробили це за вас:

  1. Де я збираюся їздити? Якщо більшу частину часу проводите у місті, сміливо беріть бензиновий двигун. Дизель більш придатний для довгих поїздок, пересуванню по трасі та складним дорогам.
  2. Якою буде ціна покупки та витрата палива? Дизельні автомобілі дорожчі за бензинові, але вони дозволяють економити коштом палива. Варто трохи порахувати та вивчити показники витрати пального – вони залежать від того, чи рухається авто у міському циклі чи на ньому частіше їздять по шосе. Чим довша дорога, яку пройшов дизельний автомобіль, тим швидше окупляться додаткові витрати, зроблені при його покупці, адже дизельне паливо зазвичай дешевше.
  3. Чи окупляться витрати на ремонт? Ремонтувати дизельний двигун однозначно дорожче, ніж бензиновий.
  4. Який двигун менше засмічує атмосферу? Тут безумовно виграє дизель – він виділяє приблизно на 20 % менше вуглекислого газу.

Який двигун краще, вирішувати вам – уважно порахуйте усі за та проти. Який би автомобіль Peugeot не обрали, він слугуватиме вам вірою та правдою – звичайно ж, за умов правильної експлуатації та своєчасного ремонту.

АВТОПАССАЖ

Компанія “Автопассаж” – офіційний дилер Peugeot в Києві та Київській області. Основною сферою нашої діяльності є продаж, гарантійне та сервісне обслуговування французьких автомобілів Peugeot. читати далі

Контакти

Сервіс: обмежений доступ прийому клієнтів в режимі з 08:00 до 20:00.

04212, м. Київ, вул. Богатирська, 1А

Пн – Сб: 09:00 – 18:00

Неділя: вихідний

04212, м. Київ, вул. Богатирська, 1А

Пн – Пт: 09:00 – 18:00

Субота: 09:00 – 18:00

Неділя: вихідний

Топ-5 двигунів, що встановлюються на BMW 3-Series

Мотори БМВ стають компактніше і потужніше. Коротка історія найвидатніших двигунів BMW

З запуском нової, трохи покращеною 3-Серії, Bayerische Motoren Werke, переглянула назви лінійки двигунів, внісши в їх ряди деяку плутанину. Наприклад, в Європі нова модель 330i замінить попередню 328i, але станеться це чисто номінально, так як мотор не змінить свій обсяг і все також буде представлений 2.0 літрами.

Пам’ятається, були трохи інші часи, коли все було інакше. Все було набагато простіше і інтуїтивно зрозуміліше. Модель 328i передбачала, що під капотом буде знаходитися 2.8-літровий мотор, а 330i, звичайно ж, мало 3.0 літровий двигун під капотом. І так далі, і тому подібне, за номіналом.

За логікою речей такий «підроблення» не випадковий і частково виправданий. Обсяги моторів, безумовно, стають все скромнішими, але ось потужність…, потужність навпаки зростає, причому дуже швидкими темпами. Не встигнеш озирнутися, а нова модель обходить минулорічну на добрі пару десятків кінських сил. За десятиліття безперервного прогресу, двигуни, вважалися на початку 90-х малолітражними, 1.6, 1.8 і навіть 2.0 літрові мотори зараз видають потужність більшу, ніж ту яку розвивали 2.5, 3.0, а то й 4.0 літрові агрегати в кінці XX століття.

Кодові позначення BMW: Частина 2

Ось і виходить, що якщо вважати за кінським силам під капотом, то який-небудь BMW зі «скромним» і ні чим, ні примітним движком у 2.0 літра може спокійно зробити за пікової потужності 4.0 літрового монстра минулого століття. Про інші важливі параметри як вихід на піковий крутний момент з 1.800 – 2.000 об/хв або економічність при звичайній експлуатації взагалі мовчимо.

А щоб психологічно покупцям було комфортніше і не відлякувати клієнтів шильдиками 1.6 – 1.8 на кришці багажника, BMW, як і інші провідні автовиробники експериментують з назвами своїх моделей, не писати ж кінські сили на бортах, насправді ж?!

Щоб зрозуміти всю глибину змін номенклатури двигунів BMW, ми спробуємо з’ясувати які Топ-5 моторів BMW ставилися на автомобілі 3-Series протягом довгих років. Включаючи і «M» моделі.

5 – BMW M42 B18, 1.8 літра, рядний чотирициліндровий, 138 л. с. (Е30, Е36)

П’яте місце зайняв відомий багатьом 1.8 літровий агрегат BMW. Тихіше, тихіше, не женіть коней! Ми розуміємо, що це може бути і не самий крутий мотор з Баварії, але вислухайте нас.

По-перше, де він використовувався? В легких кузовах e30 і e36, найчастіше у моделях 318iS. Визнаємо, це не найкращі БМВ по динаміці і драйву (так вже повелося, що власникам БМВ всім як одному подавай цей горезвісний «драйв»), але 1,8-літровий мотор все-таки виконав свою місію. За прийнятну ціну ви купували навколоспортивний автомобіль з широкими можливостями доопрацювання і динамікою в стоковому стані трохи більше 10 секунд. Для кінця 80-х-першій половині 90-х це було по – справжньому цінним проривом. Баварці привезли відчуття спортивного автомобіля в маси. Причому придбати моделі з цим двигуном могли всі охочі без переплат.

Цей чудовий двигун з системою газорозподілу DOHC з 16 клапанами був легкий, простий в обслуговуванні, надійний і оборотист. Остання частина важлива, вона, поряд з не дуже якісною шумоізоляцією, створювала відчуття спортивності навіть на невеликих швидкостях.

Моделі BMW 3-Series з 1.8-літровим мотором були збалансовані і приємні в управлінні транспортні засоби.

Двигун навіть мав деякі цікаві характеристики, такі як кований сталевий колінчастий вал і зварний трубчастий випускний колектор замість чавунного литого.

4 – M30 B32, 3.2 літра, рядний шестициліндровий, 190 л. с. (Е30)

Ви коли-небудь чули про двигуні 333i? Якщо немає, нічого страшного, то ніхто вас за це засуджувати не стане, так як це була вкрай рідкісна партія і була доступна тільки на Південно – Африканському ринку. Тим не менш, це движок – офіційна робота Баварських інженерів, які пройшли навчання, і вона була зроблена на відмінно! Масивний 3.2-літровий рядний шестициліндровий двигун, взятий від преміального седана 733i, був переміщений в легке, спортивне купе Е30 не без допомоги фахівців Альпіна. Уявляєте, що за «монстр» народився в кінці 1980-х років. Купе – пушинка з величезним двигуном від Титану.

Високооборотний мотор з відмінними характеристиками чудово відчув себе на новому місці. Цей буркотливий 194 сильний красень давав фори навіть мотору моделі BMW M3, развивавшему 192 л. с. з його 2.3 – літровим спортивним чотирициліндровим мотором.

Технічні характеристики: Найбільш популярних автомобілів в 2015 році

Чому німці не розвинули успіх далі і не запропонували модель для поширення на інші континенти? Справа була в тому, що в ПАР в ті роки превалювала ідея, про те, що крутий автомобіль повинен бути компактний і легкий і нести у своєму підкапотному просторі найбільший з доступних двигунів. Чи треба говорити, норов купе був ще той, не кожному була підвладна вся міць цього рідкісного самородка.

3 – M47, 2.0 літровий бензиновий рядний чотирициліндровий, 136 л. с. (Е46)

З цим двигуном, BMW показала, що дизель може бути веселим. По суті, модель 320d, що приводиться в рух 134 сильним 16-клапанним мотором, була швидше, ніж 2.0-літровий 6-циліндрова бензинова модель 320i, яка володіла 148 л. с. Обидві машини досягали 100 км/год за 9.9 секунд, після чого переваги дизеля в крутному моменті давали про себе знати і 320d легко обходила свого менше моторного колегу.

Незабаром після запуску у виробництво, 3-Series створена на базі М47 встановила високий стандарт для доступних, надійних і економічних спортивних седан. Звучить парадоксально? Може бути, однак це пояснює те, чому моделі 320d настільки успішні донині.

2 – S54, 3.2, рядний шестициліндровий, 338 к. с. (Е46)

Гаразд, годі говорити про 1,8-літрових двигунів і дизелях, пора виводити важку артилерію. Цей 3.2-літровий монстр, що стояв на E46 M3, безсумнівно, є одним з кращих двигунів БМВ з коли-небудь створених. У його основу ліг М54 DOHC рядний шестициліндровий двигун, використовувався алюмінієвий блок і цілісна алюмінієва головка блоку циліндрів.

Він мав індивідуальні дросельні заслінки для кожного циліндра, полегшені поршні, більш великі впускні клапани, системи зміни фаз газорозподілу високого тиску високого тиску VANOS для змінюваних фаз газорозподілу, список передових технічно рішень не повний, його можна продовжувати довго…

S54 не далекий від гоночних двигунів BMW і був останнім атмосферних рідним мотором устанавливавшемся на M3. Потужності було достатньо для розгону M3 від 0 до 100км/год за 5.1 секунди, з максимальною швидкістю обмежена на позначці в 250 км/ч.

1 – S65, 4,0 літра, 420 к. с. (Е90/92/93)

Який найпростіший спосіб розробити двигун V8? Ну, в разі БМВ потрібно як позбавитися від двох циліндрів у двигуна S85 V10. Так, версія V8 встановлена на 4-му поколінні M3 є похідною від жахливого, натхненного F1, дорожнього V10, який був у виробничій лінійки БМВ.

Дивіться також: Топ-10 кращих БМВ

Завдяки повністю алюмінієвої конструкції, цей двигун важить всього 202 кг, що означає, що він на 15 кг легше, ніж S54 блок. Крім того, в ньому є система регенерації енергії гальмування, яка означає, що генератор заряджає акумулятор тільки під час гальмування і уповільнення.

Кульмінаційний момент, цей двигун був також доступний в 4-дверної версії M3, що робить цей седан M3 самої хардкорного версією BMW 3 Series з коли-небудь створених.

А який ваш улюблений двигун BMW 3 Series?

Як дізнатися модель двигуна по ВІН-коду автомобіля.

В першу чергу це питання актуальне при покупці уживаної машини, але і при покупці новенького авто, є сенс заздалегідь перевірити, яке серце б’ється в грудях Вашого майбутнього залізного коня.

Дізнавшись модель двигуна, Ви зможете заздалегідь з’ясувати його характеристики, вивчити відгуки про нього і зрозуміти підходить він Вам чи ні. Це дозволить при покупці автомобіля приймати обгрунтоване рішення, а не діяти навмання.

Нагадую, друзі, що двигун – це найдорожча деталь автомобіля (після кузова), тому дуже важливо, спочатку з’ясувати який двигун встановлений на автомобілі, і тільки тоді купувати машину.

Що таке VIN

Модель двигуна по вин коду можна дізнатись за допомогою VIN lookup.

VIN (Vehicleidentificationnumber) – це «ідентифікаційний номер машини». Він містить сімнадцять символів – цифри і латинські букви, крім I, O, Q через їх схожості з 1 і 0.

VIN складається з 3 частин:

  1. WMI (World ManufacturersIdentification) – ідентифікація світових виробників, йому відводяться початкові три знака.
  2. VDS (VehicleDescriptionSection) – розділ опису машини, займає з четвертої по дев’яту позиції.
  3. VIS (VehicleIdentificationSection) – секція розпізнавання транспортних засобів, розташована на останніх восьми місцях.

Ідентифікатор (він) покликаний на всесвітній основі визначити походження ТЗ і класифікувати його.

Які дані укладені в перших трьох символах (WMI), розібратися буде легко. В інтернеті є багато довідників, що визначають країну і завод по цим знакам. Можна лише доповнити, що якщо третій символ в цій групі – «9», значить, підприємство дрібне, випускає не більше 500 машин в рік. Наприклад, WMI маленьких заводів колишнього СРСР такі: РФ – Х89, Білорусь – Y39, Україна – Y69, Y89, Y99.

А ось з VDS є розбіжності між країнами. Багато виробників намагаються в ці шість символів вмістити занадто багато інформації: тип кузова, модель, двигун, сторону керма, трансмісію і т.д. У США навіть примудряються закодувати вага і наявні засоби безпеки ТС.

В 9-й позиції коду (6-й по VDS) іноді варто перевірочне число – це цифра або буква «Х». Воно обов’язково на північноамериканських, китайських ринках, в автомобілях BMW, Volvo, Saab, Lexus, Toyota, MercedesBenz. В Європейських же країнах вважають згадану позицію необов’язковою.
Якщо VDS містить менше шести знаків, то на вільні місця проставляють нулі.

Третій набір символів (VIS) несе відомості про модельний рік, складальному підприємстві, заводському порядковому номері.

Розшифровка

У ньому закладена практично вся інформація про автомобіль, в тому числі і номер двигуна. VIN-код можна прочитати як на самій машині, так і в технічному паспорті або в реєстраційному свідоцтві. На машині він може бути завдано де завгодно, але більшість автовиробників розташовують його між вітровим склом і моторним відсіком.

Наносять його як правило лазерним способом, або карбуванням. Він розділений на трьох (WMI), шести (VDS) та восьмизначні (VIS) частини де використовуються цифри і англійські букви, виключаючи I, O, Q що б не було плутанини з цифрами.

Перші дві цифри – країна походження техніки. Літерні значення позначають: від А до Н – Африка, від J до R- Азія, від S до Z – Європа, а цифрові значення від 1 до 5, позначають північноамериканське походження, 6 і 7 – Океанія, 8 і 9 Південна Америка. Для прикладу буквосполучення з XS по XW поширюються на транспорт з CCCP і СНД. Третя літера означає певного виробника.